BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 18, 2012

sepetang bersama chenta hati..(padang polo)

sebenarnya sudah agak lama aku dan diorang ni tak beriadah sambil ambik gambar kenangan...mungkin sebab masing2 pun guna henfon nokia cikai sebab elaun mara yang tak berapa nak menggembirakan jiwa(bersyukur2)..kalau dulu,ke mana aje,bergambar itu harus..
sekarang ni kurang lah sikit..tapi,haritu aku pinjam kamera hadi..sementara masih dengan aku ni,baik ambik gambar banyak2..wahahaha...

dua hari lepas,kitorang g padang polo..tu adalah satu2 nya taman kat ipoh yang sangat ramai org untuk buat cuci mata..asal stress je,xde tempat lain yang dituju...kat situ tempat makan pun banyak..tapi,lately ni,aku pergi untuk jogging..kalau ada tempat yang aku nak kenang kat ipoh ni,tempat tu adalah PADANG POLO.

paling cinta hati

=)

me suria =)

us


us lagi..

sue and nedy..teman kala susah senang..nak nangis,marah,mengamuk..semua dengan diorang..owhh,,lagi sorang ABBY HANIZ yang xde dalam gambar..dengan diorang,aku dapat semua yang aku nak..they pampered me so much..nak makan apa,nak buat apa,nak macam mana..semua..housemate,teman sebilik,satu batch..sangat sayang..sampai aku kata 'weyh,kalau ada nak mengorat aku,korang kena approve la..kalau tak,aku xterima,boleh ke?'

GUD LUCK TO THREE OF YOU..LETS START AND END THIS JOURNEY TOGETHER AS OUR FRIENDSHIP WILL REMAIN AS LONG AS FOREVER..much love..

p/s..okeyh,ni selingan je..sambung pneumonia..esok wa present case dgn dato' gurdeep,my hero..my Amitabh Bachan.... =D
.

0 komen: