BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, March 24, 2012

kadang2 PMS tu....

kadang2 PMS (premenstrual syndrome) memang tahik..merosakkan apa yang telah kau usahakan selama ni..
kadang2 kau hampir memalukan diri sendiri semata2 sbb PMS yang mmg tahik lembu..kadang2 PMS buat kau xsedar diri..lupa kedudukan kau..


kadang2 pms buat orang tak tahan dengan kau..atau kau je yang memang sensitif bila PMS..kadang2 PMS buat kau excited lebih pasal satu2 benda..
kau boleh jadi manja..tapi tiba2 mood kau berubah hanya dengan satu ayat..orang kata orang PMS ni gila..kau tak tahu,kau boleh kata..tapi lepas habis PMS,kau sendiri akan kata 'apa ke gila kerja aku buat haritu'..






bila kau tengah PMS,baru kau sedar siapa biasanya yang selalu jaga hati kau..sebab mungkin bila kau bukan berada dalam zon lingkungan PMS,hati kau tak sensitif..hati kau batu tak rasa apa2..

hati kau,aku rasa tak perlu dijaga,disayangi 31 hari sebulan..cukup dijaga sewaktu kau sedang getir melawan PMS..cuma beberapa hari bergantung pada keadaan semasa..kalau kau rasa untung jadi aku,tak..aku ada PMS yang selalu jadi punca aku fail menjayakan apa yang aku usahakan..kalau waktu kau PMS,orang xpedulikan kau,mmg kau angin satu badan..tapi,kau kena tgk jugak kau sape untuk org care pasal kau..

kadang2 PMS ni macam hujan..dia tak datang sendiri..tapi,dengan guruh,kilat hingga kadang2 petir pun muncul bersama..


 



tak pe je...bukan salah kau..salah PMS..jangan risau..PMS akan datang dan pergi..kadang2 PMS buat kau sedar banyak perkara..mungkin PMS pun buat kau sensitif banyak benda..

kadang2 PMS tu......

0 komen: