BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 22, 2012

malas nak pk tajuk

aku jenis yang kalau berkawan,kau boleh mintak tolong ape je..aku xkisah susahkan diri,dengan harapan kalau aku susahkan diri harini,mungkin satu masa bila aku betul2 susah,ak akan sangat perlukan bantuan kau..kalau berkawan dengan aku,mungkin aku tak dapat tolong banyak dari segi kewangan..kau nak mintak aku belanja,kau tengok la jugak duit aku hujung2 bulan kering macam kemarau..jadi,kalau kau rasa kau nak balasan sebab kau belanja aku,lain kali tolong jangan belanja..melainkan aku ada bajet lebih bulan tu,aku akan belanja dengan sangat ikhlas hati..kalau aku tak buat,maknanya memang aku xade..

kalau kaw perlukan bantuan tenaga,masa,aku sangat boleh..melainkan aku kena present esok..kalau tak,aku tengah study pun,aku boleh tinggal..aku tengah gayut pun,aku boleh letak fon,aku tengah mengemas pun aku boleh tinggal..aku tak ade masalah..

dan aku tak reti untuk say no kat orang sebab aku xsuka terima perkataan no..aku akan susahkan orang bila aku dah sangat terpaksa..kalau tak,aku akan usaha buat sendiri..tapi,betul lah,u cant expect people to be just like u..u may love them as much as u can but it will not guarantee them to love u as much as u do

tapi kan,kalau dengan barang yang tak seberapa pun kaw berkira dengan aku,sampai kecik kan hati aku,kaw kena tahu aku akan belajar untuk say no..

YOU ARE FREE TO BE YOU,AND IM FREE TO BE ME..WHAT I AM NOW IS ALL THe ReSULT OF  WHAT YOU HAVE DONE tO ME..

im not in a good mood..i hope nobody knock my door or else aku baling ngn penyapu aku baru beli! wa tgh bebai...


0 komen: