BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 5, 2012

kurus punya pasal

eh,tiba2 aku rasa nak selalu update blog..

hello,cik mimie..harapan tinggi nampak..jangan duk berbunga2 sangat ok..lalala..

rabu ni exam paediatric(kanak)..siyes aku suka budak2..comel ..tapi,aku xbuat pape pun lagi..
berselingkar atas katil je kerjanya
kata nak kurus kering tapi tak jalan pun.
tadi nak pergi jogging,hujan pulak,
nak pergi swimming,baju pulak lupa nak jemur..
macam2 dugaan bila nak kurus ni
inder pulak kata 'xpayah kurus.u dah ok dah..i nak kurus macam u'
nedy kata 'kau dah cukup hot dah..xpayah kurus..maintain je'
sha kata 'i kena pergi jogging la mimie..i nak naik tangga hospital 6 tngkat tu hari2..u naik lif sorang2'
aku kata 'hello,wa punya seluar tahun lepas banyak xmuat..wa punya t shirt dah setahun gantung masih xboleh pakai..wa nak p jogging+swimming sepuas hati sementara boleh ni'
aku la kalu sape2 puji kurus sket,mest habis exercise ak..mesti perasan habis..

owhh,minggu lepas aku pergi mandi sungai..lepas tu,one of us yang mandi sungai kena demam dan he was diagnosed with leptospirosis..OMG ..LEPTOSPIROSIS..dalam kata mudah,air kencing tikus. incubation period 2-20 hari lepas kena expose..jadi,aku masih dalam zon tak selamat..baik berhati2..

0 komen: