BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 26, 2012

Exam

aku xkisah blog tah pape ni xpopular..xberpuluh duit nuffnang sbb sampai sekarang aku tak tahu nuffnang tu menatang apa..dan macam mana diorang kata blog ni boleh buat duit aku pun tak tahu..sat la wei..nnti aku kerja,ak ada la  duit..aku nk promote?memang tak la..aku tulis apa yang aku suka..aku biar..yang penting,aku boleh garap bahasa melayu ala2 sastera yang hampir berkarat sebab banyak sangat fakta masuk dalam kepala huntak ku ini...plus,esok2,aku boleh bagi anak aku baca apa mummy dia buat time jadi medical student(gila)..

serius,aku rindu bahasa melayu kat sekolah tolak matematik..aku rindu bila dulu,time aku dapat je kertas bahsa melayu penulisan,aku karang sampai tak ingat dunia..tak sedar ada orang sekeliling pun tengah ambik examm.dah la paper tu,xde orang boleh tiru jadinya,mmg fokus sgt la....betul2 cukup masa,siap! tu diaaa aihh..punya semangat..dan aku selalu tak sabar nak tengok markah aku untuk bahasa melayu penulisan ni..

sekarang,masuk exam hall,terkebil2..sebab tak tahu jawab..short and precise memang aku hentam sesuka hati sebab tu end of module xpernah nak lulus..haritu exam pediatrics,dah la aku masuk setengah jam lambat sebab aku tak tahu pertukaran jadual.masa psikiatry plk aku kuar stgh jam sebelum masa tamat.

me:doctor,can i pass up my paper now?
mr.D: are u sure?there's about half an hour left..
me:im pretty sure im finish,doctor..
mr D:questions are quite easy ah since u finish earlier than the rest..u sure u dnt want to change ur answer or double check?
me:(sengih)..im quite sure ive check it triple time...can i go now now,doctor? (wa dah xsabar2)
mr D:ahhh..sure2..put your paper here..n u may go.

.kalau dulu,selagi tak habis masa,selagi itu lah aku pulun duk belek kertas soklan


.ni macam yang aku selalu buat je..




sebelum exam macam ni..lepas exam pun macam ni


puihhh..memang patut la xcukup makan markah dia..kadang2 teringin jugak nak jadi one of the top student tapi macam payah je..haihhh..wa tak tahu lah..acane??

p/S..post under construction macam xjadi je..malas

0 komen: