BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 17, 2012

per rectal examination

ahhh..aku sampai harini satu procedure yang aku takut gilak nak buat..

PER RECTAL examination...

per rectal examination tu adalah examination which i have to put  my finger into anus ..nak tengok kalau2 ada pape kat dalam tuh..biasanya hemorrhoid ke,bleeding ke.. most common buat kat lelaki untuk check kalau2 dia ada prostate enlargement ke,tumor..

setiap examination kat patient,doctor akan end dengan per rectal examination.. guess what?sampai harini aku selalu cabut lari bila kena buat examination tu..sanggup aih kena marah dengan doktor dari kena buat benda tuh..

orang lain dah berpuluh kali masuk,ak sampai sekarang tak berani..bayangkan masukkan jari dalm bon*** orang lain..
tapi one day,for sure aku kena buat lah..ada sorang kawan aku ni expert gila buat per rectal ni..tabik spring kat kau..aku nk mintak permision pun still teragak2..

p/s:sape2 p hospital kalau kena per rectal,it is part of procedure,ok?bukan pervert or saja2..so,bagi je la..muahhahaha

0 komen: