BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 11, 2012

acheh..

acheh digempa lagi..bukan kerana peperangan tapi kerana kejadian alam..8.9 skala ritcher xsilap aku..semalam semua orang kecoh terasa gempa..semalam jugak aku p cuci mata kat jusco baru bkk kat station18 kat perak ni..katanya tu jusco terbesr di asia..walweyyy,ipoh dah maju..(perasan tak kita kat Malaysia penuh dengan kesenangan padahal ada insan tengah bergalang maut)

well,berbalik kepada acheh..masa aku kat sana semalam,xterasa plk gegaran walaupun kat tmpat tinggi..mgkn bangunan tu baru sbb tu kukuh lagi..ada kawan yang rasa gegaran kt taman perumahan dekat2 aku tinggal..baru acheh nak membangun..kena ujian lagi..aku tak tengok berita lagi keadaan mcm mana..

aku semalam kol ibu aku..aku nak pergi kat acheh tu kalau boleh..haihh,kalau la ada peluang bagi sumbangan tenaga kalaupun xboleh bagi bantuan kewangan..semoga semuanya selamat2 saja..


0 komen: