BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 8, 2012

gaji doktor

aku jalan laju2 sebab perut dah tak berapa boleh tahan dengan roti sekeping je pagi tadi..sampai kat motor,aku baru teringat aku tak buang white coat lagi..baru je nak cabut,tiba2 brader ni tegur 'aikk..doktor naik motor?tak boleh jadi ni'..aku sengih xpeduli...trus start motor dan pecut carik kedai makan..

kamon la brader..aku pun baru tahu..gaji doktor xbesar mana pun haihh..tambah2 medical student cabuk ni haa..nasib baik ada duit mara yg sudi membantu..bersyukur la aku xkena jalan kaki sampai anjing kejar macam dulu..

p/s:berat dah turun 3 kilo setengah..aku baru timbang..smlm terjumpa kawan,dia kata nampak macam xsihat..gemuk pun salah,kurus pun salah..

4 komen:

Idil said...

doktor kayo bro,gaji beribu2 kot

mimie mat rani said...

setakat fresh graduate baru nk jd HO,xpyh la brangan nk paka keto,sis..huhu

izzati mohamed said...

doktor gaji besar,,dia jelus tuh mimie jd doktor tu tgr gtu..

mimie mat rani said...

xbesar mcm buat business..hehehe..mgkn dio pelik..

hehe,ore bkn doktor lg..baru medical student =D