BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 8, 2012

kahwin..

aku bagitahu ibu aku 'ibu,mie nak kawin'..
ibu aku jawab 'dah ad orang ke?'
ak kata 'tu la masalahnya'
ibu aku pun jawab 'haa..dah tu kalau xde,duk diam2.belajar masak nasi sampai xlembik'..

p/s:kawan aku tanya xde twitter ke?xpe je xde pun...aku malas peristiwa fb dulu be3rulang..juga aku malas menjadi stalker berjaya lagi..juga aku malas baca orang mluahkan perasaan tambah2 kalau aku tahu bnda tu untuk aku..aku tahu je ada orang tak suka..xpe jugak..bak kata Angah 'diorang tak bagi kau duit pun untuk isi perut'..fine..

2 komen:

iZzAtI mOhAmEd said...

doakan mimi semoga cepat kawen..huhuhuh

mimie mat rani said...

wee..tq2..amin..just kalu bulih bia lah jodoh sapa bila dh stabil smo2 =)