BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, October 12, 2010

i'm back...!!!!!!!!!!!!!!!!

ok..im back..but,still dgn blog yg sama..mls nk buat baru sbb semua kenangan perlu disimpan,rite?even ad yg sgt menyakitkan...

andai yg baru mmpu memberi lebih bahagia,xperlu dibuang ap yg lama sbb semua tu adlh kenangan...

lama gilo xmenulis..
frst thing first sbb my lappy msuk hospital sejak 3bulan yg lalu..kronologinya....
-mula2 hanya dijangkiti virus..setelah dibuang,lappy balik dr hospi...tp,sakitnya hati bila mlm tu,sy dapati skrin lappy ni kelip2 smpai pening kepala tgk.xpe,virus ad lagi kot..esok sy pergi ke kedai sama n dia dengan selamba badak nk mati kate skrin rosak!!ba**..pdhal sblum ni,nothing wrong with it la...nmpk jelas kan dia buat sumthng..idk,may b laapy jatuh or pape..and guess wat,dia kata he needs 580 utk skrin yg baru..cilakat..mamat ni sengih rs nk lempang ngan tapak kasut..n dia kata tngglkan lappy kat dia so dat dia blh tgk pe yg rosak..but,d babi thing is dia nk 2 mnggu utk cek..sial ape nk buat harta kaw???lama gila...

-sy pun bawak balik umah..n my papa kata ad kawan dia ret baiki lapyy..anta la kat kwn dia..2,3 hr jgk la lappy tdo kat situ. n still org tu kata skrin yg rosak..fine!obviously la kan i have to find at least 500 RM nk cr skrin baru..kalau la sy ni ank org kaya,sumpah mntk baru...so,sbb tu la lappy sy mkn lama duk hospi sbb xde bajet nk bwk kuar...

-but,thnk to abby sbb tlg tanyakan n i got 420 dr 580 utk hrga skrin baru...so,now it is..n my lappy,im so hepi dat u r back..n for everythng yg pernah pergi n dtg kembali dalam hidup sy,sy sgt gembira......

a big smile =DDDDD

2 komen:

Kasim™ said...

masuk klinik 1 Malaysia. RM1 je kalau xsilap

mimie said...

yeke?bgs malaysia,kan?dah la laptop pun free