tadi p cuci mata kat sue..walaaaaweyyyy...bnyk sungguh baju2 n seluar2 yang menarik di pandangan mata..bermula dgn kemeja kotak2 kaler merah yg teramatlah buat ak nmpk slim...yg tuh mmg dah aim awl2..nk cari saiz je.saiz M..mslhnya stok da abes..n satu lagi kemeja ala2 vintage tanah putih bunga pink kecik..pastu jumpa lahai plk baju blouse bunga kecik2 plk dah.skali ternampak seluar slack kaler coklat ala2 tedyy bear besar ak,...kaler yg ak xe lagi...pastu teringat plk hajat nk kasut hush puppy yg harga lebih mahal dr kasut2 ak yg ada.. postpone sbb tnggu stok..wohaaa.a....n setiap satu2 helai pakaian tu harga dia xlebih rm100 n xkurang RM70..agak blh bla..tp,utk ak angkut semua sekali gus,mgkn kena tnggu lagi 3tahun...dah lama xbeli baju sbb dah lama xjumpa yg berkenan..bila dah jumpa,bnyk plk yg mendatang..
so sebanyak2 pilihan tu hanya satu je yg ak angkut ngn motor ego sue..baju blouse bunga kecik2 cheetah..so,bulan depan,ak hutang kasut tu dgn seluar slack n baju ala2 vintage(tu pun kalau still ad size)..
berfikir sejenak sambil teguk oligokoko...nape org suh pempuan p cuci mata tgk barang2 cantek kalau stress?padahal ak tgk bnda2 tu mmg suka tp lagi stress bila sedar xdapat angkut semua.stresssssssssssss
mood:tgh tnggu durian runtuh dr MARA dgn perasaan berdebar
Monday, May 16, 2011
shopaholic
Sunday, May 15, 2011
16 may..it's a teacher's day..rindu cikgu wahab..
May bnyk bnda yg berlaku..bnyk peristiwa penting...
-befday diri sendiri
-befday papa-17may-
-befday kakak-28may-
-hari pekerja-1may-
-hari ibu-
-hari guru-
hari ibu sudah terlepas..owhh,ak xwish selamat hari ibu kat ak punya ibu sbb nnti dia akan jawab 'hari2 adalah hari ibu,hari2 syg ibu..xpyh nk sambut2 sgt lah..'ak mcm 'ok'..tp.bila hari bapa,melonjak2 plk mak ak tuh suh ak jgn lupa wish kat papa ak..kalau blh xpayah wish ngn mulut,kat tangan kena ad hadiah..sama la jgk bila time befday mak ak..bila wish dia kata ;ibu sbnr xingt pun tarikh sebenar ibu lahir,tp dalam ic tulis tarikh nie..'sbb dia kata surat beranak dia hilang...adehai...papa nye befday,smnggu sblum tu dia duk asyik kol suh ingt bapak ak punya befday lagi semnggu..
duk ralit2 nk sambut hari gru,ak teringat sambutan hari guru kat sekolah menengah dulu,masa form 2..ms org duk kalut g tgk ckgu2 maen sukaneka,ak duk sibuk berjiwang bc novel 'Bicara Hati' dalam kelas 2Ih..masa ak form3,ak teringt cikgu nasir yg kecik nyanyi lagu 'Abg beca'..masa ak form4,ak xingt n masa ak form 5,plg best persembahan dikir barat kat dewan putra..hoi,Hariz Ismal..kaw ingt x kaw masuk dikir barat n duk barisan depan skali?kaw n kawan2 kaw..masa tu ak tenung kaw habis2san..hahaha..saje nk balas kaw kacau ak masa ak buat oral BM smpai ak kena marah ngn cikgu Hasnah..tp,xplk ak nmpk kaw malu2..kaw tgk balik ade la..ahh,kaw xingt kot..kaw mmg pelupa kdg2..
n hari guru tahun nie,ak rs mcm nk nages pun ad...tiap2 tahun biasanya,3 org cikgu ak wajib kol teacher Rohani,Teacher Rozmuni n Cikgu Wahab..jap tadi sibuk ak cari balik num ckgu wahab..bila ak jumpa,baru ak teringat,arwah dah xader...arwah baru je pergi..arwah dah tnggalkan kami...ak duduk sendiri..satu persatu kenangan ngn dia..ak letak gmbar dia ngn ak kat dekstop lappy..cikgu,sy xpenah n xakan lupakan cikgu sbb cikgu adlah cikgu terbaik sy...2tahun lepas befday ak dekat2 hari guru..ak kol dia sbb dapat kol free..
'cikgu,ni mimie'
'mimie mano?xkenal,xkenal'
'ni purah la cikgu'
'owhh.kalu purah cikgu kenal'
cikgu,semoga cikgu aman dan bahagia kat sana..sy rindu nk g skoloh n cari cikgu...T_______T...sy tahu di dunia n di akhirat cikgu akan diberkati sbb ilmu cikgu akan sokmo iringi beribu2 pelajar hk rajim jd ank murid ckgu....Terima Kasih..
psikosis mimie mat rani time 15.5.11 0 komen
Labels: cikgu wahab
Saturday, May 14, 2011
new layout..
wohaaaa..new layout..wey,ak tataw nk gabung warna la..ni pun rs alomak buruk.n tgk kat tepi,gmbar profile baru ganti yg da berkulat tu....muahahaha
btw,ak nmpak satu post makhluk yg ak plg benci kat muka dunia ni..okay,ni lelaki.. ak kenal since form 1 la..brengsek lu
nk delete,ak mls sbb nnti nmpak sgt..so,ak bia n nk tgk permainan malaun tuh...wey,ak xkan lupa ape kaw buat kat ak,manusia..kaw rosakkan hubungan ak,kaw punahkan hampir semua...kalau blh ak nk spam kaw smpai nama kaw xde dalam fb tuh..ak xkan lupa kata2 bangsat kaw yg buat ak nangis semnggu dulu..ak xkan lupa mcm mana ak rs terhina..kaw tunggu,kaw tunggu..kaw ingat kaw blh senang smpai mati?tak wei..ak sumpah kaw xakan senang...mulut kaw busuk macam sabun toilet kat tandas hospital...
kaw org first ajar ak ape tu benci..ape tu dendam..sampai ak simpan n makan hati ak..padahal hati ak susah nk simpan marah lama2 apetah lagi nk berdendam..tp,kaw hebat sbb kaw berjaya tanam rs busuk tu dalam hati ak..kaw manusia pertama yg ak benci n benci ni xpenah surut tiap kali ak lihat kaw walking around kat fb mcm BE**K..
kaw tahu??satu hari nnti,ak jumpa kaw kat hospital,kaw akn tahu mcm mana sakitnya ak hilang org yg ak syg..kaw tgk nnti mcm mana rs kaw kena buang tepi longkang kat hospital..Ak akn pastikan!!!!!
mimie turn 21...yezaaaaa..
it's not today...11 may aritu genaplah 21 tahun rupanya hidup kat muka bumi nie..yehaaa..n my sis wish..selamat pnjang umo n semoga menjadi lagi matang..i was like..hehehe..sy sudah matang la...then,kat fb first person yg wish semestinya kawan2 yg jauh di mata tp dekat di hati PEYUH..n pukul 8 mlm waktu malaysia a.k.a 12 mlm kat NZ,dia kol..tp,ms tu ak dan die2org nie duk syok men kat swimmng pool lagik.oww,,i miss her dat muchhhhsss..
n sudah lama xberhubung dgn seseorang dan bertanya khabar..i just like,mgkn dia xingt or mungkin dia xperlu ingt my befday..tp,mlm tu dia jd yg first wish kat fon..terima kasih sbb tak jadikan befday tahun ni seteruk tahun lepas..im not asking for gift or beautiful present..it is more than enuf if u give me back my smile as a present..
n those 12am night,i was waiting for my fat babies to wish me..arrghhhh..but none of them knocked my pintu bilik...i remembered those befday kat k.nerang 2years back..when my fat babies NEDY N ABBY came to my room n give me kiss..i was like so touch...smpai keluar air mata sbb terharu n diorg gado2 mnja n kasitau sape dulu tnggu kat depan pntu...that d nicest thing..not present or whatsoever..tp,mlm 11 may baru ni,i was like =( ,nobody dtg pun pkl 12 am...i fell asleep pukul 4 pg kot...then,lebih kurang pukul 8 pg gtu,someone came into my room n gave me a big hug..kemas n kiss2 kat pipi n kiss lagi said 'sorry smlm tertido'...NEDDY...i was like 'tamaw2'..majuk laaaaa...she was 'alaaa..sorry.smlm tertdo awl..'..hehehe..i so love her..then sblum kuar g kelas,i still got a kiss..awww...
ptg tu balik kelas,i was looking for abby..this beautiful creature xwish lagi...then,jumpa kat tngga..i said 'abby,kaw xwish lagi befday ak'..n dia mcm blur n blh plk ckp 'oww..yeke.xwish eh..hepi befday'..i was like,wth giler..dia nk bg kiss,ak tolak..xmaw la..xikhlas..then dia gelak n naek bilik dia..ak sengih je..
ptg tu,ak ajak sue n nedy p ipoh parade,cari kasut...sbb xde kasut nk bawak hospital..kasut yg harga xsmpai seratus ak beli buat kaki sgt sakit sbb xtahan berdiri 3 jam xduduk2..so,ak cr kasut yg tapak lembut..kasut hush puppy yg hrga 2++ sgt la menarik hati...nnti ah,next month ak kasi kaw jd ak nye..ptg tu ajak si nedy n sue p swimnng,dua2 xnak perg..biasnya diorg xde hal...pastu ajak g tgk baju..n pmpuan kalau da shoppng,xsah balik tgn kosong..
balik tu,nedy suh siap..then i know,hehehe...diorg plan sumthng..oo,patutla abby wat bodoh n sue n nedy xnk p swimmng..rupa2 nya diorg beli tiket wayang n start kul 8.30...isyy..kitorg tgk momok..blh tahan la..n ms dalam wayang,rafik kol..n ak xdgr sgt sbb wayang tu bising..n my fat baby,dd narime kol jgk n xle ckp lama2 jgk sbb bising..thnk sbb kol..sukeeee =DDD...
mlm tu rs mcm puteri..tgk wayang,mkn semua org belanja..mekasih ABBY
lalaalalaa
Wednesday, May 4, 2011
jiwang sensorang...
~pen off~
psikosis mimie mat rani time 4.5.11 0 komen
Labels: jiwang la yukk


