BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 11, 2012

bila kau bukan lagi kegilaan dia..

N:kau bukan kegilaan dia lagi

S:mana kau tahu

N:sebab aku selalu follow dia untuk kau

S:stalker?

N:yela..

S:apa kau tahu..

N:kau nak tahu?

S:terpulang..

N:apa yang kau cerita pasal dia dulu dah tak sama dengan apa yang dia minat sekarang..ciri2 tu dah lari jauh dari kau..

S:contoh?

N:banyak..semua yang kau cerita dulu pada mula ak rasa betul..tapi,lama2 ak dapat buat analisa kau bukan kegemaran dan kegilaan dia lagi..banyak benda kau dah tertinggal..

S:jadi?

N:bila kegilaan tu dah berakhir,saat tu la ingatan dia bukan pada kau lagi..mungkin sampai ke tahap tak ade satu pun yang kau tertinggal untuk buat dia teruja pasal kau lagi..

S:bukan dari dulu macam tu ke?

N:ye..dulu mungkin sama..tapi berbeza..kau ingat kau pernah bagi tahu..'semua tak sama.hanya ada satu pengikat rasa..dia sayang kau sama macam kau sayang dia'..tapi benda tu pun dah hilang..

S:mana kau tahu semua ni?

N:maksud kau yang sekarang ni?kamon la..dunia social ni luas..

S:itu hanya dunia social..kau tak boleh mengenal seseorang,menghakimi seseorang berdasar kan apa yang dia post kat fb contohnya..mungkin dia post pasal org lain..

N:jangan menafikan apa yang terang..hanya orang gila je yang akan post pasal orang lain dekat akaun dia hampir setiap masa..

dan mgkn betul..yang menjauhkan mereka adalah mereka bukan kegilaan dia lagi..terima kasih..kadang2 pandangan orang lain lebih luas dari kita bilamana pandangan kita hanyalah untuk menutup rasa di hati kita..dan selama itu la tak akan terbuka kebenarannya..




0 komen: